Rozšiřujeme obchodní tým a hledáme nové kolegy

Společnost StringData díky stabilní pozici na trhu trvale roste a nabízí svým klientům z řad finančních institucí nová inovativní řešení, produkty a služby. Naším cílem je udržet vysoký standard poskytovaných produktů a služeb, rozvíjíme proto náš obchodní team přímého prodeje pro B2B klienty v rámci České a Slovenské republiky. Aktuálně hledáme talentované obchodníky se zkušenostmi z konzultačního prodeje. Obchodní ředitel Jan Denemark nám v krátkém rozhovoru prozradil, jak v současné době funguje obchodní oddělení a jaké jsou požadavky na nové obchodníky.

 

Do nově vznikajícího obchodního týmu StringData hledáš nové obchodníky. Co mohou očekávat?

 

Skvělý team, zajímavou práci a zaměstnavatele s jasnou strategií a vizí. 

 

V rámci obchodu může obchodník spoléhat na pozitivně vnímanou značku na trhu, stabilní produktové portfolio, dlouholeté vztahy s klienty z finanční sféry a kompetence v moderních technologiích. 

 

Jak v současné době obchodní oddělení funguje?

 

Tempo růstu StringData a velice ambiciózní obchodní cíle jsou pro mě velkou výzvou. Navzdory negativním dopadům pandemie koronaviru rozšiřujeme obchodní oddělení a naopak postcovidovou dobu vidíme jako velkou příležitost a chceme ji maximálně využít. Snažíme se řídit obchodní aktivity našeho teamu tak, abychom přinášeli klientům očekávanou hodnotu a aby obchodníci měli jasné, srozumitelné a splnitelné cíle.

 

Jaké jsou požadavky na nové obchodníky?

 

Hledáme samostatného a zodpovědného zkušeného profesionála, který bude schopný přemýšlet tzv. „out of the box“ a nacházet nové neotřelé možnosti a přístupy k plnění naší obchodní strategie. Nový obchodník se může opřít o naše na trhu úspěšné produkty a služby. Nicméně musí to být teamový hráč, protože bez spolupráce s dalšími kolegy nejen v obchodu nebude úspěšný.

 

Zaujala Vás pozice Senior Account Executive - Financial Services? Pokud ano, vyplňte kontaktní formulář zde

Našim zaměstnancům nabízíme zajímavé benefity:

  • Flexibilní formy spolupráce
  • Možnost HomeOffice
  • Týden dovolené navíc
  • Příspěvek na stravování a občerstvení na pracovišti
  • Kafetérii v hodnotě 14 000 Kč ročně na odpočinek, zdraví a vzdělávání
  • Společné firemní akce a pravidelné snídaně
  • Firemní tarify s neomezeným voláním
  • Zvýhodněné tarify rodinné příslušníky a přátele
  • Možnost bezúčelové a bezúročné půjčky
  • Podporu osobního a profesního rozvoje
  • Kanceláře v blízkosti Metra C "Budějovická"

 

Všechny aktuální volné pozice najdete na stránce Kariéra.

Kristýna Juřenová

Marketing Business Partner

Související články

Chcete zjistit více?

Kontaktujte nás, co nejdříve se Vám ozveme.

Napište nám
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram