LoanOffice je informační systém na vymáhání pohledávek. Podporuje celý proces vymáhání pohledávek od automatizace pre-collection a soft collection až po řízení a evidenci právního vymáhání, prodej pohledávek nebo jejich odpis. Využít ho můžete také jen na vybrané agendy. Např. workout nebo správu insolvencí.
Přínosy aplikace LoanOffice
Systém pro digitalizaci řízení a správy vymáhání pohledávek.
Úspora času a nákladů
LoanOffice snižuje náklady a zrychluje celý proces vymáhání pohledávek.
Přehledná evidence
Komplexní pohled a přístup k vymáhání klientů a souvisejících osob. Zprůhlednění a zpřehlednění vymáhacích procesů transparentním procesním řízením.
Zjednodušení a automatizace
Snížení počtu externích aplikací a nástrojů vymáhání.
Externí vymáhání Řízení vymáhání portfolií pohledávek přes advokátní kanceláře a externí inkasní agentury Optimalizace rozdělení pohledávek mezi třetí strany Automatická výměna dat Výpočet provizí
Integrované call centrum Integrované řešení odchozích volání Vytočení hovoru na tlačítko Řízení odchozích hovorů pomocí workflow Řízení procesu na základě výsledku hovoru
Případové studie
Příklady implementací a využití našich řešení v praxi.