Zpět

BINF

Systém pro poskytování zákonné součinnosti

BINF nabízí efektivní poskytování informací o klientech, jejich účtech a dalších produktech. Velkým přínosem produktu BINF je automatické zpracování všech typů a formátů žádostí z různých vstupních kanálů a přímou tvorbu odpovědí na ně v České republice i na Slovensku.
Hlavička - obrázek produktu

Zpět

logo wustenrot.svglogo unicredit.svglogo PPF_Group_logo.svglogo moneta.svglogo cmss.svg

Přínosy systému BINF

Scroll

Náklady a čas

Sníží náklady a zrychlí proces potřebný pro poskytnutí součinnosti.

Chybovost

Omezí chyby způsobené lidským faktorem.

Podpora EEP

Podporuje elektronické exekuční příkazy (EEP).

Automatizace

Zpracuje příchozí žádosti, vytvoří odpovědi, připojí přílohy a odpovědi odešle.

Spolehlivost

Poradí si se všemi formáty žádostí.

Přínosy systému BINF

Náklady a čas

Sníží náklady a zrychlí proces potřebný pro poskytnutí součinnosti.

Chybovost

Omezí chyby způsobené lidským faktorem.

Podpora EEP

Podporuje elektronické exekuční příkazy (EEP).

Automatizace

Zpracuje příchozí žádosti, vytvoří odpovědi, připojí přílohy a odpovědi odešle.

Spolehlivost

Poradí si se všemi formáty žádostí.

Proč zvolit právě BINF?

Žádosti z velké části zpracovává automaticky (od vstupu žádosti, až po vytváření a odeslání odpovědí).

Nabízí snadné vyhledávání zpracovaných žádostí a vytvořených odpovědí. Vytváří duplikáty odeslaných odpovědí.

Odesílané odpovědi mají jednotný vzhled a obsah, stačí si nastavit příslušné šablony.

Propojení na portál datových schránek pomocí našeho systému SDBox nebo interního řešení.

Podporuje standardy pro elektronickou komunikaci s úřady státní správy a exekutory (ČBA standard) a automaticky je zpracovává.

Proces zpracování součinností žádostí nástrojem BINF

Načtení jednotlivých žádostí z definovaných vstupních kanálů (ISDS, mail, scan) a přenesení do systému jednou ze 4 možností:

01
Manuálně vyplněný formulář.
02
Vytěžené subjekty z OCR.
03
Načtené subjekty z xls., csv., txt..
04
Načtení celé žádosti v xml.

Automatické dohledávání informací, vytváření odpovědí & finalizace odpovědi. Umožňuje:

01
Snadnou verifikaci a případnou úpravu odpovědi.
02
Přípravu odpovědi ve formátu pro komunikaci s úřady státní správy a exekutory.
03
Součástí této odpovědi jsou také automaticky vytvářené přílohy jako faktury, výpisy z účtů a další.

Odeslání a archivace:

01
Odeslání odpovědi do systému datových schránek.
02
Hromadné vytištění odpovědí.
03
Možnost exportu do vlastního archivu.

Hledáte řešení v této oblasti? Kontaktujte nás

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.