Napište nám

Marketingový specialista - digital & growth

Kdo jsme? Ani startup, ani korporace, jsme prostě StringData – s tím lepším z obojího. Pracujeme zejména na SW produktech pro banky a další velké společnosti. Hledáme pro klienty ta nejlepší řešení, zajímá nás jejich byznys i to, jestli naše aplikace pro ně plní přesně svůj účel. Na to, co děláme, i jak to děláme, jsme patřičně hrdí a naše práce nás taky baví.

Do našeho týmu hledáme člověka, který umí kombinovat marketingovou strategii, práci s daty a výkonové kampaně. Potřebujeme někoho, kdo rozumí jak získávání leadů, tak optimalizaci komunikace pomocí měřitelných metrik.

Pokud jsi to ty, tak nám určitě pomůžeš s nastavením a realizací komunikačního plánu, výběrem komunikačních kanálů a jejich pravidelným plněním příspěvky i s vyhodnocováním jejich dosahu a efektivity, máš k tomu grafický cit, zkušenosti a baví tě vizuální design, a ani copywriting pro tebe není španělská vesnice.


Adam Palát
Head of Analytics and Product

Co tě u nás čeká?

  • Tvorba a optimalizace akvizičních kampaní (LinkedIn Ads, Google Ads).
  • Práce se segmentací zákazníků, přípravou person a návrhem komunikačních funnelů.
  • Analýza dat, tvorba reportů, vyhodnocování ROI kampaní.
  • Optimalizace webu pro SEO (technické, obsahové, návrh keyword strategie).
  • Správa a rozvoj PPC kampaní (Google, LinkedIn).
  • Návrh a testování marketingového mixu (4P) pro naše produkty.
  • Tvorba positioning statements pro jednotlivé produkty — co, komu a s jakou hodnotou prodáváme.
  • Spolupráce na produktové strategii (go-to-market, messaging).
  • Až sekundárně tvorba obsahu, vizuálů a podpora eventů.

Co od tebe očekáváme?

  • Znalost digitálního marketingu a jeho principů (SEO, PPC, retargeting, lead generation).
  • Schopnost nastavovat a optimalizovat kampaně v Google Ads, LinkedIn Campaign Manageru.
  • Zkušenost s webovou analytikou (GA4, Tag Manager, UTM tagging, měření konverzí).
  • Povedeš segmentaci cílových skupin a práci s marketingovým funnel / buyer journey.
  • Porozumění marketingovému mixu a schopnost doporučit vhodné kanály pro jednotlivé produkty.
  • Základní znalost principů brandu a positioningu (umět vytvořit „pro koho / jakou potřebu / proč právě my“).
  • Schopnost pracovat s daty, interpretovat výsledky, navrhovat optimalizace.
  • Schopnost připravit jednoduché vizuály a grafiku je výhodou

A co ti za to nabízíme?

  • Spolupráci na poloviční úvazek formou freelance kontraktu
  • Nástup v lednu nebo únoru 2026
  • Homeoffice a flexibilní pracovní dobu
  • Možnost čerpat zkušenosti od mezinárodní konzultační agentury Gartner
  • Společné víkendové akce plné zábavy, dobrodružství a jiných zážitků
  • Malý neformální tým, který si pomáhá, drží spolu, a kde změny realizujeme rychle, jsme otevřeni inovacím a nápadům

Zaujala Tě otevřená pozice?
Přidej se k nám!

Kariérní kontaktní formulář
inkedin logoyoutube logoatmoskop logo

Chcete zjistit více?

Kontaktujte nás, co nejdříve se Vám ozveme.

Napište nám
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram