Digitalizace projektů a jejich agilní řízení - jednoduché a otevřené. Rozvrhněte si kapacity vašich týmů napříč všemi projekty a plánujte své budoucí projekty pomocí prognóz založených na srovnatelných projektech. Porovnávejte své projekty s realitou a zvyšte tak jejich ziskovost. Sledujte rozsah projektů ve snadno čitelných grafických reportech a využijte sílu vizualizovaných informací.
Vykazování na projektech
Timesheet
Plánujte kapacity a zdroje na vaše projekty s Odoo. Digitalizujte své projekty - spravujte úkoly, sledujte čas a organizujte týdenní časové rozvrhy, a to na jakémkoli zařízení i v offline režimu. Zaměřte se na to, co je důležité. S Odoo je vše snadné a rychlé, protože když potřebujete zaznamenávat desítky činností denně počítá se každá sekunda.
Řízení práce v terénu
Field Service
Poskytujete svým zákazníkům vynikající služby, ať jste kdekoli. Plánujte svůj pracovní čas odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.
S Odoo Field snadno zvládnete: Naplánovat schůzky a trasy, přiřazovat úkoly zaměstnancům a jednoduše vykazovat pracovní čas, prodej produktů, vytvoření cenové nabídky a fakturace.
Jste připraveni společně tvořit digitální budoucnost?
Kontaktujte nás, co nejdříve se vám ozveme. Nebo si vyzkoušejte Odoo v interaktivní demoverzi.
Sledujte, prioritizujte. a řešte požadavky vašich zákazníků. V uživatelsky přívětivé aplikaci Helpdesk získáte okamžitý přehled o vytíženosti vašeho týmu a rychlosti i kvalitě řešení požadavků dle vámi stanovené SLA. Požadavky umí Odoo Helpdesk příjímat vícekanálově prostřednictvím emailu, webového formuláře nebo živého chatu. Vše je optimalizováno pro maximální efektivitu. Nastavte si SLA, automatizujte emaily s dynamickými šablonami, eskalujte požadavky... a mnohé další.
Projektové plánování
Planning
Se skvělým plánovačem přichází skvělá realizace. Základem Odoo plánovače je pokročilý a skvěle navrhnutý Gantův diagramový nástroj, který vám poskytne jasný přehled a jedním kliknutím vám umožní změnit přiřazení úkolu nebo čas realizace.
Ať už se chystáte řídit harmonogram vašich zaměstnanců, nebo plánovat projekty, Odoo Planning vám umožní soustředit se na podstatu práce a administrativu zvládnout na pár kliků.
Kalendář schůzek
Appointments
Naplánujte si svůj harmonogram bez jakékoli námahy. Díky samoobslužnému rezervačnímu systému můžete nechat své klienty naplánovat si schůzku s vámi podle vlastního uvážení a vašeho kalendáře v Google, iOS nebo Outlooku. Vložte odkaz na Odoo Appointments na web, do svého mailového podpisu anebo ho šiřte prostřednictvím sociálních médií a jen sledujte, jak se váš kalendář plní novými obchodními příležitostmi.
Zajímá vás Odoo?
Kontaktujte nás, co nejdříve se vám ozveme. Nebo si vyzkoušejte Odoo v interaktivní demoverzi.