Back

Binf

Systém pro poskytování zákonné součinnosti
Binf nabízí efektivní poskytování informací o klientech, jejich účtech a dalších produktech, stejně jako automatické zpracování všech typů a formátů žádostí z různých vstupních kanálů.
Požadované informace se poskytují úřadům státní správy, advokátům, exekutorům, policii a dalším oprávněným subjektům. Od roku 2015 produkt nabízí podporu i pro automatizované zpracování ze zákona povinných elektronických exekučních příkazů.

Co Binf umí?

Ikona
Zpracuje příchozí žádosti, vytvoří odpovědi, připojí přílohy a případně i vygeneruje faktury..
Ikona
Poradí si se všemi formáty žádostí.
Ikona
Sníží náklady a ušetří čas potřebný pro poskytnutí součinnosti.
Ikona
Omezí chyby způsobené lidským faktorem.
Ikona
Podporuje elektronické exekuční příkazy (EEP)

Co umí Binf dál?

  • Žádosti z velké části zpracovává automaticky (od vstupu žádosti, až po vytváření a odeslání odpovědí).
  • Odesílané odpovědi mají jednotný vzhled a obsah, stačí si nastavit příslušné šablony.
  • Podporuje standardy pro elektronickou komunikaci s úřady státní správy a exekutory (ČBA standard 17 – část I a II.) – a automaticky je zpracovává.
  • Nabízí snadné vyhledávání zpracovaných žádostí a vytvořených odpovědí. Vytváří duplikáty odeslaných odpovědí a faktur.
  • Propojení na portál datových schránek pomocí našeho systému SDBox nebo interního řešení.
  • Možnost výměny dat s insolvenčním rejstříkem pomocí našeho dalšího produktu ISIRBox.

Jak Binf funguje

Binf každou žádost načte z definovaných vstupních kanálů (ISDS, mail, scan) a přenese ji do systému. A jak dostanete žádost do systému? Máte 4 možnosti:
  • Manuálně vyplníte formulář.
  • Na vytěžení subjektů použijete OCR.
  • Načtete subjekty z XLS, CSV, TXT atd.
  • Na vytěžení subjektů použijete OCR.
  • Nebo načtete rovnou celou žádost v XML.
Pak přijde na řadu dohledávání informací a vytváření odpovědí, které probíhá automaticky. Následuje finalizace odpovědi, která umožňuje:
  • Snadnou verifikaci a případnou úpravu odpovědi.
  • Přípravu odpovědi ve formátu pro komunikaci s úřady státní správy a exekutory.
  • Součástí této odpovědi jsou také automaticky vytvářené přílohy jako faktury, výpisy z účtů a další.
Nakonec odeslání a archivace:
  • Binf odešle odpověď do systému datových schránek.
  • Postará se o hromadné vytištění odpovědí.
  • Nebo si odpověď můžete exportovat do vlastního archivu.

Co všechno v systému Binf poskytujeme dle vašeho přání?

Hledáte řešení v oblasti bankovní součinnosti? Kontaktujte nás!

Kontakt