Sodexo je mezinárodní společnost, která je známá svými stravenkami a Sodexo Benefity. Díky Odoo zvýšilo Sodexo své tržby o celých 10%.
Nový informační systém Odoo pomáhá vyhnout se chybám ve fakturaci a jednoduše vytvářet faktury. Na základě pozitivní zkušenosti s aplikací Odoo Sodexo plánuje u některých podnikových aplikací přechod ze SAP na Odoo.
„S novým informačním systémem Odoo se v Sodexo zvýšily tržby o 10 %. Dříve jsme kvůli zastaralému systému o tyto příjmy přicházeli,“ říká Marc Peeters, generální ředitel Vending Division Sodexo
Cílem bylo vytvořit pro Sodexo centralizovaný systém pro oddělení prodejních automatů. V tomto oddělení pracuje cca 50 zaměstnanců a jejich úkolem je agenda spojená s pronájmem prodejních automatů s teplými nápoji, se studenými nápoji a drobným občerstvením.
Několikrát měsíčně bylo potřeba zákazníkům Sodexo dodat výkazy s aktuálními daty, na základě kterých se následně zpracovávaly a vytvářely faktury.
Před implementací Odoo oddělení prodejních automatů společnosti Sodexo pracovalo se 14 různými aplikacemi a databázemi. Ukázalo se, že je to pro společnost každodenní složitá rutina, kterou je potřeba automatizovat. Po rychlém průzkumu trhu se v Sodexu rozhodli, že Odoo je nejlepší volbou – jedna jediná aplikace pro řízení všech nezbytných procesů, která zároveň zvýší produktivitu a efektivitu.
Zprovoznění systému Odoo trvalo méně než rok. Společnost Sodexo měla standardní potřeby (fakturace a účetnictví) a specifické potřeby (správa prodejních automatů, správa smluv a příprava výkazů) - všechny moduly byly snadno vyvinuty a aplikovány dodavatelem Odoo.
Sodexo Vending využívá širokou škálu aplikací, včetně:
Propojili Odoo také se systémem Optimum, který spravuje štítkování, odečet měřičů pro přípravu výkazů a zásobníky na peníze. Synchronizace zjednodušuje následnou fakturaci a umožňuje porovnat množství peněz v zásobnících s předpokládanými tržbami.
Díky Odoo zvýšilo Sodexo své tržby o 10%. Dříve v zastaralém systému docházelo k odchylkám. Nový informační systém od Odoo pomáhá vyhnout se chybám ve fakturaci a automaticky vytvářet přehledné faktury.
Došlo také k časové úspoře při uzávěrkách na konci měsíce a Sodexo zahájilo nový moderní proces řízení prodeje, který je efektivnější. Na základě pozitivní zkušenosti s aplikací Odoo Sodexo plánuje u některých podnikových aplikací přechod ze SAP na Odoo.