Sodexo zvýšilo s Odoo své tržby o 10%

10%
zvýšení tržeb o
cca 1 rok
trvala komplexní implementace Odoo

Sodexo je mezinárodní společnost, která je známá svými stravenkami a Sodexo Benefity. Díky Odoo zvýšilo Sodexo své tržby o celých 10%.

Nový informační systém Odoo pomáhá vyhnout se chybám ve fakturaci a jednoduše vytvářet faktury. Na základě pozitivní zkušenosti s aplikací Odoo Sodexo plánuje u některých podnikových aplikací přechod ze SAP na Odoo. 

„S novým informačním systémem Odoo se v Sodexo zvýšily tržby o 10 %. Dříve jsme kvůli zastaralému systému o tyto příjmy přicházeli,“ říká Marc Peeters, generální ředitel Vending Division Sodexo 

Proč Odoo?

Cílem bylo vytvořit pro Sodexo centralizovaný systém pro oddělení prodejních automatů. V tomto oddělení pracuje cca 50 zaměstnanců a jejich úkolem je agenda spojená s pronájmem prodejních automatů s teplými nápoji, se studenými nápoji a drobným občerstvením. 

Několikrát měsíčně bylo potřeba zákazníkům Sodexo dodat výkazy s aktuálními daty, na základě kterých se následně zpracovávaly a vytvářely faktury. 

Před implementací Odoo oddělení prodejních automatů společnosti Sodexo pracovalo se 14 různými aplikacemi a databázemi. Ukázalo se, že je to pro společnost každodenní složitá rutina, kterou je potřeba automatizovat. Po rychlém průzkumu trhu se v Sodexu rozhodli, že Odoo je nejlepší volbou – jedna jediná aplikace pro řízení všech nezbytných procesů, která zároveň zvýší produktivitu a efektivitu. 

Zprovoznění systému Odoo trvalo méně než rok. Společnost Sodexo měla standardní potřeby (fakturace a účetnictví) a specifické potřeby (správa prodejních automatů, správa smluv a příprava výkazů) - všechny moduly byly snadno vyvinuty a aplikovány dodavatelem Odoo. 

Jak celý projekt dopadl?

Sodexo Vending využívá širokou škálu aplikací, včetně: 

  • Profit centers management 
  • Contracts management 
  • Product management 
  • Purchase 
  • Stock 
  • Invoicing 

Propojili Odoo také se systémem Optimum, který spravuje štítkování, odečet měřičů pro přípravu výkazů a zásobníky na peníze. Synchronizace zjednodušuje následnou fakturaci a umožňuje porovnat množství peněz v zásobnících s předpokládanými tržbami. 

Přínosy Odoo

Díky Odoo zvýšilo Sodexo své tržby o 10%. Dříve v zastaralém systému docházelo k odchylkám. Nový informační systém od Odoo pomáhá vyhnout se chybám ve fakturaci a automaticky vytvářet přehledné faktury. 

Došlo také k časové úspoře při uzávěrkách na konci měsíce a Sodexo zahájilo nový moderní proces řízení prodeje, který je efektivnější. Na základě pozitivní zkušenosti s aplikací Odoo Sodexo plánuje u některých podnikových aplikací přechod ze SAP na Odoo. 

Související produkty

Hledáte IT partnera
pro svůj projekt?

Spojte se s námi! Co nejdříve se Vám ozveme.

Chcete zjistit více?

Kontaktujte nás, co nejdříve se Vám ozveme.

Napište nám
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram