Registrujte se na WEBINÁŘ „Aplikace Daňovka - Digitalizace daňových prohlášení zaměstnanců“
ZAREGISTROVAT

Daňovka ve společnosti Siemens

2,5 měsíce
délka implementace
8000 zaměstnanců
využívá Daňovku

V Siemensu vyplňuje s Daňovkou 8000 zaměstnanců formuláře měsíčních slev a roční zúčtování daně elektronicky.

Zpracování ročního zúčtování daně a prohlášení poplatníka představuje pro mzdové oddělení velkou zátěž. Každý rok je třeba růžové formuláře doručit zaměstnancům, nechat je vyplnit údaje, posbírat prohlášení zpět s přílohami, opravit nebo nechat doplnit a archivovat. To vše je velice náročné na čas i logistiku.

Ve společnosti Siemens se rozhodli v roce 2018 digitalizovat celou agendu a zbavit se tak papírových formulářů. Díky tomu od roku 2019 více než 8000 zaměstnanců vyplňuje daňová prohlášení elektronicky s Daňovkou.

Siemens patří mezi největší technologické firmy v České republice. Portfolio společnosti pokrývá řešení pro průmysl, energetiku, dopravu, technologie budov i zdravotnictví.

Proč Daňovka od StringData?

Agenda měsíčních slev a ročního zúčtování daně pro cca 8000 zaměstnanců společnosti Siemens se dříve zpracovávala manuálně a zaměstnanci vyplňovali růžové formuláře ručně.

V roce 2018 se Siemens rozhodl tuto agendu digitalizovat a vybral si Daňovku od StringData.

Klíčovou podmínkou pro výběr bylo najít řešení, které by odpovídalo kvalitou i zkušenostmi.

Jak projekt dopadl?

Implementace Daňovky trvala 2,5 měsíce. V Siemensu nyní pro 8000 zaměstnanců využívají všechny moduly Daňovky, stejně jako každoroční upgrady. Velkým přínosem je anglická verze včetně intuitivní nápovědy v angličtině, která anglicky mluvící uživatele navádí a pomáhá jim s vyplněním.

Hlavním benefitem je digitalizace celého procesu, která přináší úsporu času a nákladů a značné zjednodušuje logistiku.

„Po nasazení Daňovky už nemusíme růžové formuláře vyplňovat ručně jako dřív. Odpadla nutnost fyzického příchodu do firmy a zpracování podkladů přímo na místě. Všechno se dá zvládnout odkudkoliv v on-line aplikaci. Daňovka nám výrazně pomohla – zjednodušila vyplňování prohlášení poplatníka a zkrátila dobu zpracování celé agendy.

Velice oceňujeme také intuitivní nápovědu v angličtině, kterou využívají zejména naši zaměstnanci, kteří nemluví česky. Vyplnění elektronického formuláře je rychlé, jednoduché a zajišťuje pořádek ve všech dokumentech."

Kateřina Hodicová
Service Delivery manager ve společnosti Siemens

Související produkty

Hledáte IT partnera
pro svůj projekt?

Spojte se s námi! Co nejdříve se Vám ozveme.
Kontaktní formulář

Chcete zjistit více?

Kontaktujte nás, co nejdříve se Vám ozveme.

Napište nám
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram