Vymáhání pohledávek

APS Holding a.s.

Zakázkový systém pro vymáhání pohledávek

Systém pro komplexní podporu správy pohledávek po splatnosti, včetně propojení na bankovní sběrné účty. Systém podporuje jak správu zakoupených portfolií, tak import a práci s portfolii v mandátní správě. Proces vymáhání je pokryt od soft collection nástrojů až po soudní vymáhání. Naše řešení umožňuje více modelů úročení a splácení, podle definovaných pravidel, statistické a reportovací nástroje a evidenci veškerých aktivit spojených s vymáháním pohledávky.

ING Wholesale Banking

LoanOffice RMM

Implementace modulů pro evidenci a monitoring kovenant, správu zajištěných pohledávek a výpočet úvěrových limitů. Aplikace konsoliduje více dílčích aplikací a manuálně zpracovávanou agendu v rámci oddělení Risk a Lending napříč regiony.

Komerční banka, a.s. kb

LoanOffice

Zahájili jsme projekt implementace nového řešení pro podporu Hard Collections. Náš produkt LoanOffice bude zastřešovat veškeré aktivity oddělení AVR a zajišťovat vyšší míru efektivity, automatizace a transparentnosti procesů vymáhání.

RaiffeisenBank

Systém LoanOffice pro vymáhání

Raiffeisenbank a.s. je jednou z největších bank na českém trhu, která od roku 1993 poskytuje široké spektrum bankovních služeb soukromé i podnikatelské klientele. Před časem se sloučila s eBankou a jako systémovou podporu na vymáhání pohledávek podnikatelů a právnických osob (Workout) vybrala náš systém.

Případová studie

Wüstenrot

LoanOffice

Více o produktu

Podpora poskytování součinnosti

Air Bank

Binf a SDBox

Instalace systémů SDBOX a BINF pro správu datových schránek a poskytování součinnosti.

Citibank Europe plc

Binf

Instalace systému Binf pro poskytování součinnosti s napojením na SDBOX pro správu datových schránek a obecných vstupních kanálů. Implementace byla realizována pro českou a slovenskou pobočku, kde byl systém napojen na portál SCB.

Česká pojišťovna a.s.

Analýza procesu pro podporu prodeje hypoték.

Equa bank, a.s.

Binf a SDBox

Instalace systémů SDBOX a BINF pro správu datových schránek a poskytování součinnosti.

MONETA Money Bank, a. s.

Binf (od roku 2003)

Implementace systému pro poskytování součinností s napojením na interní systémy DMS a DWH. Konfigurace a realizace modulu pro XML komunikaci s exekutory a finančními úřady.

NN Životní pojišťovna N.V.ing-pojistovna

Binf a SDBox (2013)

Instalace systémů SDBOX pro správu datových schránek a BINF pro poskytování součinnosti.

ING Wholesale Banking

Binf (od roku 2010)

Implementovali jsme systém pro poskytování součinností s napojením na interní datové zdroje s rozdílnou datovou dostupností. Dále jsme provedli konfiguraci a realizaci modulu pro XML komunikaci s exekutory a finančními úřady. Systém je integrován na náš systém pro správu datových schránek SDBOX.

SDBox

Implementace systému pro správu datových schránek s napojením na systém pro poskytování součinností BINF.

J&T Banka, a.s.

Binf

Instalace systému BINF pro poskytování součinnosti s napojením na interní systém pro správu datových schránek a obecných vstupních kanálů. Implementace byla realizována pro českou a slovenskou pobočku, kde byl systém napojen na portál SCB.

mBank, a.s.mBank

Binf a SDBox

mBank vstoupila na český trh v roce 2007 jako retailová internetová banka a svou bezpoplatkovou politikou a transparentním přístupem ke svým zákazníkům způsobila v bankovním sektoru skutečnou revoluci. Tato filozofie jí v České republice během šesti let přinesla téměř 500 000 spokojených zákazníků. V současné době se mBank řadí mezi nejvýznamnější české banky. Jsme rádi, že také mBank přešla v roce 2014 na náš systém Binf a využívá i produkt SDBox.

Modrá pyramida stavební spořitelna

Binf (od roku 2006)

Implementovali jsme zde systém pro poskytování součinností s napojením na interní datové zdroje a exportem do interního elektronického archivu. Systém je integrován na systém pro správu datových schránek SDBOX.

PPF Banka

Binf (od roku 2011)

Implementovali jsme modul pro zpracování XML dotazů Finančního úřadu a exekutorů do interně vyvíjeného systému pro poskytování součinností.

RaiffeisenBank

Binf (od roku 2008)

Implementovali jsme systém pro poskytování součinností. Zajišťuje kromě standardní komunikace prostřednictvím datových schránek (textové dokumenty), také komunikaci prostřednictvím ČBA standardů pro komunikaci s FÚ a exekutory. Systém je napojen na interní systém pro správu datových schránek a na centrální OCR systém.

UniCredit Bank Slovensko

Binf (od roku 2006)

Implementovali jsme systém pro poskytování součinností, včetně napojení na portál SCB, zajišťující automatickou komunikaci s exekutorskými úřady založenou na výměně definovaných XML souborů zabezpečeným kanálem.

Wüstenrot

Binf

Implementovali jsme systém pro poskytování součinnosti pro stavební spořitelnu, hypoteční banku a pojišťovnu. Dále jsme realizovali projekt na zpracování datových zpráv ze systému datových schránek třetí strany.

Zuno

Binf

Instalace systému BINF pro poskytování součinnosti s napojením na interní systém pro správu datových schránek a obecných vstupních kanálů. Implementace byla realizována pro českou pobočku. Slovenská pobočka bude zahrnuta do systému v roce 2013.

Sledování dostupnosti IT služeb

Allianz

SyDesk

Od února 2016 SyDesk poskytuje aplikační monitoring v plném rozsahu implementace. Po dokončení zbývajících integrací a vývoje nové aplikace pro velké obrazovky SyDesk Screen byl celý projekt připraven k předání v dubnu 2016 přesně podle domluveného harmonogramu.

Česká spořitelna, a.s.

SyDesk

Realizujeme infrastrukturní a systémový dohled. Implementovali jsme aplikační monitoring interních a externích systémů z vnitřní sítě i z externí lokality.

ING Wholesale Banking

SyDesk

Realizujeme externí dohled internetového bankovnictví ING Konta. Sledování probíhá pro českou i slovenskou verzi.

Modrá pyramida stavební spořitelna

SyDesk

Realizujeme infrastrukturní a systémový dohled. Implementovali jsme aplikační monitoring interních systémů z vnitřní sítě i z externí lokality.

MONETA Money Bank, a. s.

Sydesk

Realizujeme zde infrastrukturní a systémový dohled. Implementovali jsme aplikační monitoring interních a externích systémů z vnitřní sítě i z externí lokality.

PPF Banka

SyDesk

Implementovali jsme aplikační monitoring interních i klientských systémů z vnitřní sítě.

RaiffeisenBank

SyDesk

Realizujeme zde infrastrukturní a systémový dohledu. Implementovali jsme aplikační monitoring interních i klientských systémů z vnitřní sítě i z externí lokality a dohledové centrum.

Česká zemědělská univerzita v Praze

SyDesk

Realizujeme infrastrukturní a systémový dohled. Implementovali jsme aplikační monitoring interních i klientských systémů z vnitřní sítě i z externí lokality a dohledové centrum.

Dopravní podnik hl.m. Prahy

SyDesk

Realizujeme infrastrukturní a systémový dohled. Implementovali jsme aplikační monitoring interních i klientských systémů z vnitřní sítě.

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

SyDesk

Více o produktu

Globus

SyDesk

Implementovali jsme systém SyDesk určený k dohledu vybraných charakteristik.

Pražská energetika

SyDesk

Realizujeme infrastrukturní a systémový dohled. Implementovali jsme aplikační monitoring interních i klientských systémů z vnitřní sítě i z externí lokality.

Sodexo Pass Česká republika, a.s.

SyDesk

Realizujeme infrastrukturní a systémový dohled.

Vodafone

SyDesk

Analýza Vodafone e-shopu.

Wood and Company

SyDesk

Realizujeme infrastrukturní a systémový dohled.

Czech airlinesr-csa

SyDesk

Realizujeme aplikační dohled z vnitřní sítě. Sledujeme interní i klientské systémy.

Letiště Praha a.s.r-letiste

SyDesk

Realizujeme aplikační dohled z vnitřní sítě. Sledujeme interní i klientské systémy.

Zunor-zuno

SyDesk EM

Více o produktu

 

Komerční úvěry

MONETA Money Bank, a. s.

Redesign smluvní dokumentace

Projekt na vytvoření systému automatizovaného sestavování smluvních podmínek komerčních úvěrů MONETA Money Bank, a. s.. Úkolem projektu bylo propojit vlastnosti úvěrů na smluvní podmínky a usnadnit tak bankéřům firemní klientely přípravu obchodu. Naše společnost realizovala kompletní business analýzu systémů a návrh technologií.

Loankom

Aplikace na správu procesu podání žádostí o komerční úvěry, od podání žádosti klientem, kontaktování klienta a doplnění informací ze strany telebankéřů, po komunikaci komerčních bankéřů s klienty. Aplikace obsahuje reportovací část pro kontrolu výsledků kontaktů s klienty i sledování čerpání obchodů. Naše řešení také obsahuje databází činných obchodních subjektů v ČR včetně propojení s interními informacemi o klientech MONETA Money Bank, a. s. – tyto informace jsou využívány komerčními bankéři pro výběr a kontaktování nových klientů.

Hypotéky

Credoma a.s.

Credos

Systém Credos je komplexním řešením pro podporu obchodních procesů poskytovatele hypoték a úvěrů. Řešení sestává z nástroje pro obchodníky, který umožňuje modelování hypotéky či úvěru dle libovolných kritérií a parametrů a následné uzavření obchodu, a centrálního systému pro zpracování získaných informací na straně back office. Komponenty spolu komunikují jak v online, tak dávkovém offline režimu v průběhu celého obchodního procesu. Systém podporuje rozsáhlou pobočkovou síť a údržbu portfolia kontaktů a obchodů v různých stavech zpracování.

Českomoravská stavební spořitelnacmss

KNBox

Od roku 2014 nabízí systém KNBOx v ČMSS výrazné zjednodušení nutné legislativní agendy vyplývající z Nového občanského zákoníku. Český úřad zeměměřický a katastrální striktně definoval strukturu podkladů pro návrh na vklad, ale i pro výmaz z katastru nemovitostí. Právě díky automatizaci přípravy těchto podkladů ušetří KNBox v ČMSS nejen čas a náklady, ale i značně eliminujeme chybovost vznikající při manuálním přepisu.

MONETA Money Bank, a. s.

Hypos

Vývoj, údržba a hotline outsourcing pro intranetový bankovní systém, nasazený pro potřeby prodeje a administrativy spojené s prodejem hypotéčních úvěrů. Dodávka zahrnuje také vývoj internetového podpůrného systému pro hypoteční úvěry, včetně Client/Server aplikace, určené kontraktačním partnerům.

PPF Bankacmss

KNBox

PPF banka je další bankou, která využívá náš chytrý konektor katastru nemovitostí KNBox. Tento systém pomáhá se získáváním elektronických dat poskytovaných katastrem nemovitostí nebo při generování návrhu na vklad a výmaz z katastru nemovitostí. KNBox nabízí sledování vybraných nemovitostí a monitorování případných změn v listu vlastnictví.

UniCredit Bank

KNBOX

Front-office

Credoma a.s.

Credos

Systém Credos je komplexním řešením pro podporu obchodních procesů poskytovatele hypoték a úvěrů. Řešení sestává z nástroje pro obchodníky, který umožňuje modelování hypotéky či úvěru dle libovolných kritérií a parametrů a následné uzavření obchodu, a centrálního systému pro zpracování získaných informací na straně back office. Komponenty spolu komunikují jak v online, tak dávkovém offline režimu v průběhu celého obchodního procesu. Systém podporuje rozsáhlou pobočkovou síť a údržbu portfolia kontaktů a obchodů v různých stavech zpracování.

MONETA Money Bank, a. s.

Loankom

Aplikace na správu procesu podání žádostí o komerční úvěry, od podání žádosti klientem, kontaktování klienta a doplnění informací ze strany telebankéřů, po komunikaci komerčních bankéřů s klienty. Aplikace obsahuje reportovací část pro kontrolu výsledků kontaktů s klienty i sledování čerpání obchodů. Naše řešení také obsahuje databází činných obchodních subjektů v ČR včetně propojení s interními informacemi o klientech MONETA Money Bank, a. s. – tyto informace jsou využívány komerčními bankéři pro výběr a kontaktování nových klientů.

MONETA Auto, s. r. o.

SIS

Implementace systému pro monitorování finančních indikátorů poskytnutých produktů v MONETA Auto, s. r. o.. Systém monitoruje různé typy parametrů kontrahovaných leasingových smluv podle stanovených plánů. Systém má integrované uživatelské rozhraní, určené pro zadávání, výpočty a administraci leasingových plánů, a rovněž je vybaven také dalšími funkcemi pro řízení administrativy leasingů.

Back-office

Českomoravská stavební spořitelnacmss

KNBox

Od roku 2014 nabízí systém KNBOx v ČMSS výrazné zjednodušení nutné legislativní agendy vyplývající z Nového občanského zákoníku. Český úřad zeměměřický a katastrální striktně definoval strukturu podkladů pro návrh na vklad, ale i pro výmaz z katastru nemovitostí. Právě díky automatizaci přípravy těchto podkladů ušetří KNBox v ČMSS nejen čas a náklady, ale i značně eliminujeme chybovost vznikající při manuálním přepisu.

Credoma a.s.

Fenix

Aplikace pro plánování a sledování rozpočtu, se správou a životním cyklem požadavků na čerpání a změnu rozpočtu. Aplikace umožňuje přístup uživatelů s různými přístupovými právy a schvalovacími pravomocemi.

eBanka

Mezibankovní komunikace eBanka a RaiffeisenBank.

Implementace kontrolní komunikační aplikace pro podporu prodeje hypotečních úvěrů prostřednictvím RaiffeisenBank.

MONETA Money Bank, a. s.

eStatements

Elektronický archiv bankovních výpisů k účtům a avíz zahraničních plateb. Data se přenášejí do aplikace pravidelným automatickým importem z interních bankovních systémů. Dokumenty vygenerované ve formátu PDF jsou podepisovány digitálním certifikátem dle zákona o elektronickém podpisu.

Condor

Systém pro datový přenos hromadné korporátní korespondence do tiskových středisek (Postservis České pošty, CASUS, BoomTisk a další). Systém nabízí komplexní správu a konfiguraci jednotlivých typů zakázek, monitoring stavu jejich zpracování a detailní reporting, včetně zpětných importů ze střediska s aktuálním průběhem tisku a informacemi o vrácené poště MONETA Auto, s. r. o..

Hypoteční banka

Condor

Systém pro zpracování korporátní korespondence pro službu České pošty Postservis. Naše řešení nabízí řadu možností včetně managementu zakázek, online monitoringu zpracování těchto zakázek, řízení a reporting.

ING Wholesale Banking

ING Statements

Převzetí vývoje a správy aplikace ING Statements, která slouží pro automatizované generování elektronických výpisů účtů klientů.

Lidl cheque

Aplikace na podporu evidence výplatních šeků mezi bankou a společností Lidl, s možností jejich zabezpečeného datového přenosu ze sítě partnera a schvalovacím workflow.

Ostatní zakázkový vývoj

Abillance Limited

MyDozer

Systém je řešením pro podporu efektivního řízení a realizace projektů ve stavebním průmyslu. Obsahuje nástroje pro evidenci, modelování a reporting dat souvisejících s procesy v rámci projektů spojených s výstavbou. Mezi nejvýznamnější moduly lze zařadit modelování projektových týmů a kompetencí/zodpovědností, plánování, work-flow, modelování financí (plánování potřeb, zdrojů, cash-flow) a smluvních vztahů, komunikace v rámci projektů, management projektových dat.

Neméně podstatným modulem je on line bidding (OLB) modul, který umožňuje efektivní organizaci a řízení internetových aukcí.

Ahold Czech Republic

KPI Monitoring

Systém pro měření a vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonnosti ve vazbách na prodejny a hierarchická seskupení těchto prodejen. Plánovaná měření vycházejí z uživatelsky definovaných seznamů měřených parametrů – tzv. checklistů. Nově provedená měření jsou průběžně automaticky agregována a propagována definovanými logickými strukturami prodejen. Získané výsledky je možné dále filtrovat, agregovat nebo historicky porovnávat.

Arval

Informační systém

Implementace informačního systému pro komunikaci se smluvními servisy. Systému aktuálně obsahuje modul pro podporu a částečnou automatizaci procesu výměny pneumatik na poskytovaných vozech.

Boomerang Publishingboomerang

Analýza a implementace firemního intranetu v LifeRay portálovém řešení (2011-2012)

Naše řešení nahradilo původní technologicky zastaralé a umožnilo uživatelům – zaměstnancům a vybraným klientům – efektivní sdílení interních informací včetně sekcí interních novinek, interních i klientských objednávek, knowledge base, blogů, komunitních stránek a wiki. Toto portálové řešení je stále rozšiřováno.

Československá obchodní banka, a. s.csob

ELBST

Pro společnost ČSOB jsme implementovali a zajišťujeme  provoz systému ELBST. Tento system slouží pro podporu smoke testů elektronického bankovnictví. Účelem řešení je přehledná evidence ticketů plynoucích z testování, které se v definovaném workflow zpracovávají.

Ministerstvo financí

 

Ministerstvo vnitra ČR

Multimediální prezentace

Návrh, zpracování a výroba multimediálních prezentací generálního ředitelství HZS ČR.

Linde Gas

Věrnostní program

Projekt internetového věrnostního obchodu pro zákazníky. V tomto internetovém obchodě zákazníci nakupují za body, získané za uhrazené faktury.

Orbcomm

OrbTrack

Systém OrbTrack je komplexním řešením pro fleet management, zahrnující celou řadu aplikací a služeb včetně satelitního sledování vozidel po celé Evropě. Celé řešení využívá několik komponent od tenkého či tlustého klienta u koncových uživatelů, přes centralizovaný server až po satelitní komunikátory instalované ve vozidlech.

Koncoví uživatelé mají v systému dostupné funkce pro správu a sledování velkého množství vozidel, plánování a vyhodnocení tras, spotřeby a nákladů na jednotlivé zakázky, vozidla či řidiče. K dispozici je několik mapových komponent, sady reportů a variabilní nastavení parametrů.

Serverová část obsahuje centrální datové úložistě, napojení na kanál pro satelitní komunikaci a frontendovou část pro správce systému, koncové dopravce či jejich zákazníky. K online části je možné přistupovat pomocí tenkého klienta i z mobilních zařízení.

Sodexo Pass Česká republika, a.s.

Sodexho Pass ČR a.s.

Internetový zákaznický portál (Sodexo Pass Online) slouží pro realizaci objednávek a nákupů všech typů poukázek společnosti Sodexo Pass ČR. Aplikace vyvinutá na zakázku je určena k přijetí a zpracování objednávek zaměstnaneckých benefitních poukázek a ke sledování stavu zpracování objednávky, správě zákaznického konta apod. Aplikace podporuje pobočkový prodej, zajišťuje lokální a centrální vystavení prodejních dokladů nebo např. přípravu pokynů k distribuci. Řešení se skládá z  portálu, který poskytuje logiku pro učinění objednávky, umožňuje správu klientských účtů a administraci nabízených klientských akcí a dále Middleware části, která integruje portál s interními systémy, zajišťuje aktuálnost údajů v provozních systémech a celém řešení portálu.

Karetní aplikace Sodexo

Aplikace zajišťuje interní správu karet, komunikaci se správcem karetního platebního systému, správu kreditů a propojení na interní zúčtovací systémy. Systém sestává z on-line uživatelského rozhraní, databázového backendu a konektorů na externí systémy, zejména na zprostředkovatele karet, účetní systém a interní informační systém Sodexo.

SOTIO a.s. sotio

V roce 2013 jsme dokončili implementaci Laboratorního systému LASSO, který komplexně pokrývá celou problematiku výroby od pohybu materiálu, přes plánování až po evidenci dat o výrobě a oběh řízené dokumentace.

Státní fond životního prostředí ČR 

Informační portál

Návrh a realizace informačního serveru SFZP s vlastním redakčním systémem (CMS) a napojením na interní informační systém se synchronizací s prezentační vrstvou. Naše řešení umožňuje vytvářet obsah webového serveru ve vícejazyčných mutacích, provázání stránek, správu příloh a dokumentů a další funkce podporující správu a aktualizaci informačního serveru.

O2 Czech Reublic a.s.

HelpBox

Systém pro interní podporu uživatelů. Základem řešení je znalostní databáze produktů a knihovna nejčastěji kladených dotazů, směřovaných na správce jednotlivých kategorií. Systém umožňuje vyhledávat dotazované informace a promptně nalézat odpovědi na pokládané dotazy.

StarCalls

Aplikace určená obchodnímu oddělení k motivaci prodejců a pro podporu prodeje produktů a získávání nových klientů. Řešení je realizováno formou tematické vizualizace obchodních dat. Uživatel se pohybuje po virtuálním vesmíru, kde jednotlivé planety představují potencionální klienty, se kterými je třeba uzavřít servisní smlouvu – “dobýt je”. Systém zároveň nabízí řadu komunikačních a kolaboračních nástrojů pro jednotlivé skupiny obchodníků.