Binf

p-binf

Poskytování zákonné součinnosti

Systém pro poskytování zákonné součinnosti

Binf nabízí efektivní poskytování informací o klientech, jejich účtech a dalších produktech, stejně jako automatické zpracování všech typů a formátů žádostí z různých vstupních kanálů. Požadované informace se poskytují úřadům státní správy, advokátům, exekutorům, policii a dalším oprávněným subjektům. Od roku 2015 produkt nabízí podporu i pro automatizované zpracování ze zákona povinných elektronických exekučních příkazů.

Co Binf umí?

Zpracuje příchozí žádosti, vytvoří odpovědi, připojí přílohy a případně i vygeneruje faktury.
Poradí si se všemi formáty žádostí.
Sníží náklady a ušetří čas potřebný pro poskytnutí součinnosti.
Omezí chyby způsobené lidským faktorem.
 Podporuje elektronické exekuční příkazy (EEP)

Co umí Binf dál?

  • Žádosti z velké části zpracovává automaticky (od vstupu žádosti, až po vytváření a odeslání odpovědí).
  • Odesílané odpovědi mají jednotný vzhled a obsah, stačí si nastavit příslušné šablony.
  • Podporuje standardy pro elektronickou komunikaci s úřady státní správy a exekutory (ČBA standard 17 – část I a II.) – a automaticky je zpracovává.
  • Nabízí snadné vyhledávání zpracovaných žádostí a vytvořených odpovědí. Vytváří duplikáty odeslaných odpovědí a faktur.
  • Propojení na portál datových schránek pomocí našeho systému SDBox nebo interního řešení.
  • Možnost výměny dat s insolvenčním rejstříkem pomocí našeho dalšího produktu ISIRBox.

Jak Binf funguje?

Binf každou žádost načte z definovaných vstupních kanálů (ISDS, mail, scan) a přenese ji do systému.

A jak dostanete žádost do systému? Máte 4 možnosti:

  • Manuálně vyplníte formulář.
  • Na vytěžení subjektů použijete OCR.
  • Načtete subjekty z XLS, CSV, TXT atd.
  • Nebo načtete rovnou celou žádost v XML.

Pak přijde na řadu dohledávání informací a vytváření odpovědí, které probíhá automaticky.

Následuje finalizace odpovědi, která umožňuje:

  • Snadnou verifikaci a případnou úpravu odpovědi.
  • Přípravu odpovědi ve formátu pro komunikaci s úřady státní správy a exekutory. Součástí této odpovědi jsou také automaticky vytvářené přílohy jako faktury, výpisy z účtů a další.

Nakonec odeslání a archivace:

  • Binf odešle odpověď do systému datových schránek.
  • Postará se o hromadné vytištění odpovědí.
  • Nebo si odpověď můžete exportovat do vlastního archivu.

Co všechno v systému Binf nastavíme podle vašeho přání?

  • Konfiguraci kanálů pro příjem žádostí, a pro odesílání odpovědí.
  • Rozhraní pro získávání klientských dat z interních systémů.
  • Možnosti komunikace s dalšími interními systémy (DMS, EWS, účetní systém, archiv výpisů apod.).
  • Konfiguraci šablon a jejich parametrů určujících prostor vyhledávání.
  • Přizpůsobení korporátnímu vzhledu dokumentů.
  • Definici poplatků za poskytované informace.
  • Nastavení vlastních notifikací reportů a statistik.

Co si můžete k Binfu přidat?

SDBox vám umožní komplexní správu datových zpráv.

Co SDBox umí?

  • Napojení na libovolný počet datových schránek.
  • Otevřené napojení na dílčí systémy v organizaci.
  • Příjem a odesílání zpráv s manuální či automatickou synchronizací.
  • Vyhledávání příjemců v ISDS či v doplňovaném lokálním adresáři.
  • Delegaci zpráv mezi uživateli a řešitelskými skupinami v rámci aplikace.
  • Archivaci zpráv se všemi náležitostmi, včetně historie zpracování.
  • Nastavit notifikační emaily na definované události (příjem zprávy, delegování atp.).
  • Podporování ověřování odpovídajících soudních usnesení.