Systém pro poskytování zákonné součinnosti
Binf nabízí efektivní poskytování informací o klientech, jejich účtech a dalších produktech, stejně jako automatické zpracování všech typů a formátů žádostí z různých vstupních kanálů. Požadované informace se poskytují úřadům státní správy, advokátům, exekutorům, policii a dalším oprávněným subjektům. Od roku 2015 produkt nabízí podporu i pro automatizované zpracování ze zákona povinných elektronických exekučních příkazů.
Co Binf umí?
![]() |
Zpracuje příchozí žádosti, vytvoří odpovědi, připojí přílohy a případně i vygeneruje faktury. |
![]() |
Poradí si se všemi formáty žádostí. |
![]() |
Sníží náklady a ušetří čas potřebný pro poskytnutí součinnosti. |
![]() |
Omezí chyby způsobené lidským faktorem. |
Podporuje elektronické exekuční příkazy (EEP) |
Co umí Binf dál?
- Žádosti z velké části zpracovává automaticky (od vstupu žádosti, až po vytváření a odeslání odpovědí).
- Odesílané odpovědi mají jednotný vzhled a obsah, stačí si nastavit příslušné šablony.
- Podporuje standardy pro elektronickou komunikaci s úřady státní správy a exekutory (ČBA standard 17 – část I a II.) – a automaticky je zpracovává.
- Nabízí snadné vyhledávání zpracovaných žádostí a vytvořených odpovědí. Vytváří duplikáty odeslaných odpovědí a faktur.
- Propojení na portál datových schránek pomocí našeho systému SDBox nebo interního řešení.
- Možnost výměny dat s insolvenčním rejstříkem pomocí našeho dalšího produktu ISIRBox.
Jak Binf funguje?
Binf každou žádost načte z definovaných vstupních kanálů (ISDS, mail, scan) a přenese ji do systému.
A jak dostanete žádost do systému? Máte 4 možnosti:
- Manuálně vyplníte formulář.
- Na vytěžení subjektů použijete OCR.
- Načtete subjekty z XLS, CSV, TXT atd.
- Nebo načtete rovnou celou žádost v XML.
Pak přijde na řadu dohledávání informací a vytváření odpovědí, které probíhá automaticky.
Následuje finalizace odpovědi, která umožňuje:
- Snadnou verifikaci a případnou úpravu odpovědi.
- Přípravu odpovědi ve formátu pro komunikaci s úřady státní správy a exekutory. Součástí této odpovědi jsou také automaticky vytvářené přílohy jako faktury, výpisy z účtů a další.
Nakonec odeslání a archivace:
- Binf odešle odpověď do systému datových schránek.
- Postará se o hromadné vytištění odpovědí.
- Nebo si odpověď můžete exportovat do vlastního archivu.
Co všechno v systému Binf nastavíme podle vašeho přání?
- Konfiguraci kanálů pro příjem žádostí, a pro odesílání odpovědí.
- Rozhraní pro získávání klientských dat z interních systémů.
- Možnosti komunikace s dalšími interními systémy (DMS, EWS, účetní systém, archiv výpisů apod.).
- Konfiguraci šablon a jejich parametrů určujících prostor vyhledávání.
- Přizpůsobení korporátnímu vzhledu dokumentů.
- Definici poplatků za poskytované informace.
- Nastavení vlastních notifikací reportů a statistik.
Co si můžete k Binfu přidat?
SDBox vám umožní komplexní správu datových zpráv.
Co SDBox umí?
- Napojení na libovolný počet datových schránek.
- Otevřené napojení na dílčí systémy v organizaci.
- Příjem a odesílání zpráv s manuální či automatickou synchronizací.
- Vyhledávání příjemců v ISDS či v doplňovaném lokálním adresáři.
- Delegaci zpráv mezi uživateli a řešitelskými skupinami v rámci aplikace.
- Archivaci zpráv se všemi náležitostmi, včetně historie zpracování.
- Nastavit notifikační emaily na definované události (příjem zprávy, delegování atp.).
- Podporování ověřování odpovídajících soudních usnesení.