Novinky v systému LoanOffice

p-loanoffice

Krom běžného servisu a drobného rozvoje “na přání” našich klientů pracujeme i na změnách a úpravách systému pro správu pohledávek tak, abychom našim klientům usnadnili, zefektivnili a zpříjemnili práci. Vybíráme několik posledních novinek:

Příslib a pauza workflow

Inspirováni jednou z běžných situací ve vymáhání pohledávek, hlavně v early fázi, hledali jsme univerzální řešení zapadající do konceptu systému a stávajících nástrojů. Konkrétně jde o řešení Příslibu. Typická situace, která v procesu vymáhání nastává, představuje aktivní reakci dlužníka s tím, že přislíbí úhradu “až dorazí výplata”. Pro systém taková situace dosud znamenala záznam příslibu, přerušení aktuálně běžícího workflow vymáhání (např. automatický proces upomínání různými cestami) a zahájení krátkého procesu na řešení a vyhodnocení plnění příslibu. A pak typicky znovuspuštění vymáhání standardní cestou, pokud přislib nebyl naplněn.
Novým řešením, které v systému nabízíme, tak je nejen záznam Příslibu v novém formuláři na Detailu smlouvy, ale i jeho napojení na událostní model a přidání nové reakce, která umožňuje na základě události “Záznam příslibu” pozastavit stávající workflow, odložit jej stranou a spustit workflow řešící samotný příslib. Po jeho skončení buď zcela ukončit vymáhání (Příslib byl naplněn) anebo se vrátit zpět, znovu spustit čekající workflow a pokračovat, kde jsme v procesu vymáhání skončili a to bez nežádoucího resetu.
Systém pauzy workflow lze navíc díky jeho zařazení do událostního modelu použít univerzálně i v dalších podobných situacích (např. při řešení podezření na podvod či stížnosti klienta).

Příslib a pauza workflow

Hromadná změna řešitele

Další novinkou v systému LoanOffice je řešení situace, kdy např. odchází zaměstnanec a jeho porfolio nepřebírá kolega (což lze do vymazání původního zaměstnance ze systému řešit systémem Zástupnosti), ale nový pracovník, případně chceme portfolio rozdělit mezi více zaměstnanců. V takové situaci potřebujeme nejen hromadně měnit vlastnictví jednotlivých entit (Smluv či celých Případů = vymáhání celého klienta či dlužnické skupiny klientů), ale např. i řešitelství workflow a to i za situace, kdy workflow mění řešitele pro jednotlivé podprocesy mezi různými rolemi či skupinami uživatelů.
Připravili jsme proto novou hromadnou akci spustitelnou nad seznam konkrétních instancí zvolené entity, která obsluze s patřičným oprávněním nabídne hromadnou změnu řešitelství právě podle běžících workflow a s výběrem uživatelů, kteří mají na odpovídající kroky oprávnění k realizaci.

Hromadná změna řešitele

Demo verze systému LoanOffice

Pro prezentace systému LoanOffice jsme pro naše stávající i budoucí zákazníky připravili DEMO verzi systému, která krom statických dat a funkcí systému obsahuje i generátor živých dat simulující příjem informací z hlavního bankovního systému a umožňuje tak předvést systém v živém provozu (např. běžící early vymáhání včetně odesílání SMS/email upomínek).

Pokud Vás zajímá více, neváhejte nás kontaktovat na tel. +420 266 772 600 nebo loanoffice@stringdata.cz Rádi za vámi přijedeme či vám celý systém představíme u nás.

Označeno tagy:
Publikováno: